En dag kvar

Oh! En dag kvar till Stockholm. Det är ju inte utan att jag är
lite smått nervös faktiskt. Det senaste jag hörde därifrån
var ju om de där två knivhuggna stackarna =O
Känns ju inte helt stabilt faktiskt...
Dessutom har jag inte rest på säkert ett år nu.. =O
Sist jag åkte tåg måste ha varit förra sommaren när
jag åkte till Stockholm och bodde hos Jenny med Frida.
Det är ju över ett år sen...

Nu är antagligen Minea i Härnösand, men jag tar inte samma
buss, det blir dyrt och långt att gå. Min buss går om 25 minuter.
Så jag ska snart stänga datorn och börja filura på det här med
frukost imorgon. Är jag nervös nu så är det inget mot för vad
jag kommer vara imorgon när jag vaknar på tok för tidigt =/

Nu är tiden ute... Bäst att stänga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0