Fina ord

Det gick lite dåligt att plugga idag så jag blev på lite dåligt humör.
Tog cykeln iväg till ica för att hitta nått att tugga på, blomkålen
är ju typ slut! =O
Måste köpa mer imorgon.

Jag blev i alla fall på bättre humör när jag kom hem, fick
några jättefina ord och låtar om fick mig på väldigt bra humör. =')

Så nu har jag nyss duschat så jag slipper det imorgon.
Mamma kommer hit med bussen som kommer in 9:15, så hon
är väl här runt halv 10. Vi ska städa och fixa i lägenheten och
tvätta, sen så ska vi äta lunch med Minea och hennes mamma
och mammans nye =)
Sen så är väl tanken att jag ska hinna säga hejdå till Marre innan
hon lämnar stan för en massa dagar också. =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0