Flänga och fara

Det tar aldrig slut.
Just nu är jag i Härnösand. Men på Tisdag åker jag till
Sundsvall igen, på onsdag till Stockholm och pride,
där blir jag tills på söndag tillsammans med Minea.

Ikväll blev ju en jävla dumkväll.
Kvart över 9 traskade jag och Marre till Hemmakväll.
På vägen dit så säger Marre:
"kolla vilka moln, värsta åskmolnen!"
Inne på Hemmakväll går strömmen, allt blir svart i en sekund...
När nästan är hemma hos Marre igen så ringer pappa:
"Blev det strömavbrott, eller vad hände? Hela stan blev nog svart.."
Mjo.... det åskade. Men drog förbi rätt fort. Runt 11 vågade jag gå hem
och när jag går hem så ser jag ju att det blixtrar igen...
Fast på nytt ställe.. Norrifrån den här gången...
Så nu är ett till åskoväder på väg in över mig. =/

Jag har inga problem med det är när jag är hemma i Sundsvall,
där är ju uppvuxen och inget är ju farligt. Men här är det ju livsfarligt
med åska...

Nu ska jag försöka lugna ner mig själv och försöka sova innan
det börjar åska allt för mycket... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0