Sjukling

Uuh. Vaknade som värsta sjuklingen imorse.
Jättehes och snorig. En halvtimme vakentid, sen såg jag
ut som en alldeles för trovärdig kopia av rudolf med röda mulen.
Jag som känner mig kort om pengar kanske skulle höra
om han behöver nån vikarie? ;)

Jag är i alla fall i Sundsvall nu. Blir här till på söndag, då skulle
mamma och pappa köra upp mig. Vi ska kolla lite saker i lägenheten,
och jag ska få upp min stol, lite småsaker och min nya stora
bäddmadrass <3
Kärlek till den =D

Imorgon blir det ju fotografering. Ska ta och ringa till Karros
mor
strax och höra när jag ska pallra mig dit. Får ta pappas bilen.
Varför?
"Hon ska ha den välförsäkrade bilen där de hämtar henne på plats
om nått händer, och så får hon hyrbil också
"
Tar jag mig bara över Viforsbron så händer nog inget riktigt hemskt ;P
Det är ju den som är läskig, jag kommer skita på mig i bilen när jag
ska över den XD
Borde ta fram en karta och se vart det var jag skulle svänga också...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0