Solnedgång

Jag tröttnar aldrig på dem.
Solnedgångarna.
Helt underbara.

Igår var jag trött som bara den, jag hade inte ork för något alls
när jag kom upp hit, så jag tog ett bad och sen sov jag bort
hela natten. Fick sms runt 1, vaknade på morgonen och trodde
jag hade drömt det hela, men så var icke fallet.

Idag har jag torkat golvet och småstädat lite, tagit det lugnt.
Tog en sväng på Hemköp med Marre och vi kollade lite på tv.

Karro ringde mig förut och undrade om jag kunde ställa upp
som fotograf på lördag. Så det ska jag nog göra.
Hennes pappas kusin ska gifta sig. Läskigt att fota det, värsta
ansvaret ju. Fast det kan nog bli bra. Hoppas på att det är
bra väder bara.

Jag har ju bara erfarenhet av solnedgångar, inte av människor...

Nu sitter jag och pratar med Anne på msn och ska snart skutta i säng.


Bilden:
Solnedgång, så klart.


Kommentarer
Postat av: Evelina

Hej! KOlla in buyorsell bloggen! Där kan du lägga ut annonser helt gratis. KOlla in annonserna som redan ligger där också vet jag:)

HA det bra!

2008-07-07 @ 00:46:10
URL: http://buyorsell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0