Sundsvallsregn

Idag så blev det en tripp till Sundsvall, men först så var jag
ner till Marre för en lunch. Vi ville ju ses så mycket som möjligt
nu eftersom jag kommer vara borta så himla mycket den
närmaste tiden. Håkan kommer hit och sen är det Pride.
Det är mycket nu.

Jag tog mig hem i alla fall och fick mat hos mamma och pappa.
Nu väntar jag på att Stefan ska höra av sig, men det ser ju måttligt
negativt ut faktiskt =/
Så jag har väl halft åkt hem i onödan. Hade kunnat göra något
heeeelt annat nu. Fast nu sitter jag ju i uterummet och lyssnar
på regnet, med pappas bärbara. Det har ju också sin charm. =)

Det har regnat nå kollosalt här faktiskt... Ett tag gick det inte att
prata med varandra för att det dånade så mycket på taket.
Nu blev jag trött på köpet också... =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0