Tvätt-jävla-stuga!

Jag har nog aldrig hatat att tvätta så mycket som jag gör just nu!!!
Jag vill sova, fruktansvärt mycket dessutom.

Igår gick jag och la mig runt 10, somnade visserligen inte förrän 12,
men jag orkade ändå inte kliva upp förrän 11 idag. Klockan 12
pallrade jag mig ner till den där förbaskade tvättstugan, slängde
in två maskiner, gick upp och la mig i sängen. Precis när jag höll
på att somna igen, då ringer mobilen och jag var tvungen att gå ner
för att hänga upp den förbenat dumma tvätten. Nu sitter jag här och ska
ner igen om typ 20 minuter. Jag blir så less.

Förstår för övrigt inte hur jag kan vara så galet trött.. Visst, jag är lite
småförkyld. Men med det här sömnbehovet så borde jag minst ha
lunginflammation ju! =O

Snabb vila nu, sen ner och länga in i torktumlare och upp för nån
timmes sömn innan jag måste ner och vika ihop eländet, vilket jag egentligen
inte behöver göra förrän runt 5 i eftermiddag. Något positivt i alla fall.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0