Baka

Jag och mamma bakar en sockerkaka. Det var mamma
som absolut ville, så jag ställde ju upp.
Men en slickepott fick allt ge vika för oss ;P
Stackarn, gick av bara sådär.

Vi tog oss en promenad förut också =)
Bara en liten kort rackare för att jag skulle få lite frisk luft i
min sjuka kropp, och nu har jag nyss duschat. =)

Jag sov en stund förut också. Sov kanske 2-2½ timme, vaknade
i alla fall runt 12 av att jag fick sms från Isak ;P
Lustig typ det där. Fast ibland blir jag nästan rädd ;)

Förkylningen gör sitt bästa för att hålla sig kvar, men den
har inte riktigt samma kraft kvar. Tur är väl det. För jag
vill absolut upp till Härnösand på tisdag. Det ska bli så skönt
att få komma upp. Ha min egna dator, sköta mig själv och sånt där.
Det gäller bara att inte vända på dygnet. Men det ska jag nog fixa.

Jag funderar på att vrida tillbaka mitt skrivbord i Härnösand också.
Det är så jobbigt med motljuset som blir när jag har skärmen
mot fönstren. Det blir så ljust att det är svårt att orka redigera bilder
någon längre stund, så jag måste alltid ha mina persienner nere, och
det vill jag inte egentligen. Då var nog så som jag hade förut bättre.
Usch. Beslutsångest.
Det är ju så himla jobbigt att vrida på eländet... Men det vore nog bättre
att ändra, för då kan jag flytta på skrivaren också så att den står lite bättre =)
Men! Tänk om det blir knas med bilderna jag satt upp.
Fan också =/

Nej nu ska jag sätta mig och kolla på tv med mamma och ta det lite lugnt.
Hämta igen mig lite så att jag blir frisk =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0