Dag 5 - Härnösand

Dagen började med HLR för barnen, de skötte sig
rätt så bra, hoppas bara de tränar hemma, annars kommer
de aldrig veta hur de ska göra. Men tanken är god, att barnen
ska lära sig HLR steg för steg genom hela grundskolan. =)
Sen var det bokstavsgenomgång med de starkaste eleverna.
Det gick fint =)

Lunch och sen roliga timmen. Vi lekte fruktsallad. =)
Det älskade barnen.

Sen gick jag och Lena igenom hela kommande veckas planering
så att jag ska ha stenkoll. Jag tror faktiskt att jag har rätt bra koll nu.
Det känns rätt så bra i alla fall =)
Men barnen var på sjukt bråkhumör idag... Jättejobbigt.
De kom in och skrek hela tiden att den ena gjorde allt möjligt och
skvaller hit och dit. Till slut så lät vi en kille vara inne med oss.
Eller det bara blev så, och så hamnade vi på mattan och räknade.
Jag är så imponerad över hans kunskaper i matte. Sjukt duktig.

Jag slutade runt tre, och då tog jag bussen ner till stan och
väntade på Maria, vi tog 15:55 upp hit till Härnösand. Maria
kom inrusande på bussen i sista sekund =P
Så klart.

Vi satt och pratade konstant om allt vi gjort och hit och dit.
När vi kom upp rusade jag in till Karro och sa hej, och sen
försvann hon ut i köket och vi efter och där satt Isak =D
Känns som en evighet sen vi sågs, så det var väldigt kul.
Han var sig lik lilla gubben.
Isak: Heeej min lilla slyna *sträcker ut armarna för en kram*
Jag: Heeej min lilla... jaa
Isak: Mmm.. Har du tränat?
Jag: Självklart ;)
Isak: Mm... Promenerat?
Jag:  Njaaa...
Isak: Jooo men det känns här är du lite mer spänd...
på låren under knät.

Jag: ...?

Som sagt, han var sig lik på så sätt. =P
Så vi satt och drack kaffe, inte jag dock, jag kollade på och
jag och Maria babblade om våra vfu-platser. Jag i mer eller mindre
extas av lycka för att det är så kul både med vfu och att vara tillbaka.
Isak: Linn. Jag hade nästan glömt bort hur irriterande du kan vara
och hur mycket jag har saknat dig.

Jag: Ja jag har inte glömt bort hur irriterande du kan vara och hur
mycket jag saknat dig i alla fall.


Ja det är sjukt kul att vara tillbaka i alla fall. Allt känns som det ska igen.
Allt skratt och stoj och allt sånt där. Jag hoppas vi kan åka upp på lovet.
Men nu har nog Isak åkt hem... =(
Tyvärr
, han var typ är i 20 minuter. Men det är alltid något.

Nä.. Let's Dance

Hopp å hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0