Långfredag

Verkligen... Jag vaknade före 8 och kunde inte somna om.
Så jag gick upp och åt lite vindruvor och Keso, tröck i mig en
alvedon och en ipren samt drack äckelbrustablett ;P
sen klädde jag på mig och tog med mig kameran ut ett tag =)
Jättehärligt väder ute, kallt, men solen värmde, och klarblå himmel
i princip.

När jag kom in dukade mamma upp lite frukost som vi satt och åt,
sen tog jag ett långbad och gjorde hårinpackning och sånt där =)
Påskfin var tanken liksom.

Sen har jag bara tagit det lugnt, skar en fruktsallad förut, och nu funderar
jag på om jag kanske ska vila ett tag. Känner mig rätt trött.
Förkylningen tar på krafterna...

Jag tog en så pass bra bild förut att jag faktiskt tänkte lägga ut den
utan redigering. Jag känner inte ens att jag måstepeta på kontrasten liksom!

Bild:
Påsklilja om jag inte är ute och cyklar va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0