Trötter

Men huatrött jag är.
Jag somnade i runt två timmar förut. Jag vaknade först
efter en timme, men jag var så trött att jag kunde inte förmå
mig själv att  ta mig upp ur sängen =P
Så jag sov en timme till. Sen duschade jag och gick ut i
köket för att få i mig lite middag.
Det blev kyckling =)

Tiden har gått så fort ikväll, fast det känns inte som att jag gjort
något speciellt. Peter var här en sväng. Eller först sällskapade
han mig på Hemköp, jag skulle ha mjölk, men all mjölk
var totalslut, så det blev lite nötter i stället så får jag gå iväg
imorgon bitti och köpa mjölk innan frukost...
Jag och Peter tog i alla fall en lättare genomgång av uppgifterna
som vi ska genomföra under vår vfu, och satt och pratade lite
rent allmänt bara. Det är lätt att spåra ur.

Sen han gick hem så har jag bara suttit och suttit =P
Är toktrött, så nu längtar jag efter att krypa ner i sängen.
Ska bli så skönt att få sova =D

Imorgon ska vi plugga. Runt 11 tänkte vi väl besöka bibblan är tanken =)


Bilden:
En sån där påsklilja igen, fast en lustig rackare. Det är som tre blommor i en.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0