Duktig

Wohoo!
Jag har verkligen pluggat idag.
Känner mig duktig. =)
Har läst fram till sida 88 och svarat på några av textfrågorna.
Så det känns bra.
Nu ska jag fortsätta läsa lite till tror jag. Det är ju inte
så tragiskt mycket kvar. Men det tar tid att läsa. Fast tiden
går fort när jag läser. Kollade på klockan förut när den var
runt 6, sen helt plötsligt var den halv 8.
Men det är ju kanske lite bra tror jag.

Fast tröttheten tränger på.

Jag sprang ut med kameran förut också =)
Det var så länge sen.
Några bra bilder lyckades jag nog få faktiskt.


Bilden:
Den bild jag fastnade först för när jag kollade igenom dagens skörd. =)
Härnösand har en viss charm som jag gillar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0