Pluggar?

Jo jag försöker faktiskt. Jag sitter och svär för mig själv
och börjar bygga upp nån form av självhat tror jag.
För att jag inte har börjat med det här tidigare.
Jag hade terapi med Stefan igår om det här, om alla uppgifter.
Han tyckte jag skulle börja med matten, och det har han rätt i.
Han känner ju mig rätt bra, och matte är ju mer min grej.
Men nu sitter jag i alla fall här och har skrivit 178 ord
läs- och skrivuppgiften. Det är ju en början i alla fall.
Så jag har faktiskt NÅGOT att komma med imorgon på skolan.

Men gränslöst vad svårt det är.. Jag vet ju inte vad som är viktigt.
Jag ska ta med mig mitt anteckningspapper till skolan imorgon
och fråga om nån förstår vad jag menar med det jag har skrivit.

Och allt jag har till min tröst här inne på mitt lilla rum är en flaska
vatten
och gamla rassliga skivor.
Just nu erbjuds jag på "Godis är gott"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0