Bibblan

Jag gör mig själv en god gärning och sitter på bibblan just nu.
Snart är det dags att gå hem dock, börjar tappa koncentrationen.
Jag har i alla fall fått ihop nästan en hel sida till, och det blir
väl mer med tiden. Imorgon är det också skola på eftermiddagen
så då kan jag gå hit på förmiddagen och plugga lite.
Det är bara att hoppas på det bästa. Mina planer är att vara klar
med den här uppsatsen på måndag =)
Och jag hoppas ju självklart att jag får in lite poäng på den också,
helst 7.5 eller mer, för då är inte bidraget längre bort än att jag
kan känna lukten av pengar.

I eftermiddag har vi VFU-uppföljning igen, fast den här gången så
är det med svenskan. Hoppas bara att vi inte håller på till fem
i eftermiddag, det blir så sent och jobbigt då ju...

Nu ska jag gå och lämna tillbaka böckerna som jag har lånat,
sen ska jag gå förbi Marre och hämta min mjölk som jag glömde
där, och sen hem och äta lite lunch. Kanske ska laga nån middag
i förväg, ifall jag slutar sent. =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0