Det är nära nu

Nu har jag äntligen fått tillräckligt med poäng för att
studiebidrag. Det är en otrolig lättnad.
Bidrag sökte jag för några dagar sen, har jag tur så får
jag besked redan den här veckan. Jag är även väldigt
spänd på när jag kommer få tillbaka uppsatsen...

Just nu så håller jag på att baka syltkakor, egentligen borde
jag plugga, men jag har ingen ork för tillfället. Måste gå till
bibblan om det ska bli gjort. Fast jag måste ju sätta igång
med den snarast, så jag blir klar innan jul.
Skulle sitta fint med 60 hp som julklapp ;)

Snart ska jag gå ner i tvättstugan också... Hade inte så mycket
tvätt, men orkar inte dra hem allt i helgen. Kommer ändå
måsta ta med mig massa saker upp hit igen.
Kakor och sånt där ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0