Måndag

Efter en blåsig helg så följer en blåsig måndag.
Det får gärna snöa, men snälla sluta blås så förbaskat.
Jag känner hur en förkylning tränger sig på och den
är verkligen inte välkommen.

Så i eftermiddag har jag bara tagit det lugnt och suttit
hemma. När skolan var slut så skrev jag ut min fältstudie
som jag ska lämna in imorgon och sen har jag latat mig.
Nu ska jag pyssla om min kanin och städa lite i köket.

Förresten så har jag från och med nu en kanin som kan
gå på toa XD
Jag införskaffade en toa åt henne och det tog bara några
få dagar så har hon lärt sig vad den är till för. Jag känner mig
så stolt =P

Nu behöver köket mig.

Kommentarer
Postat av: josse

det är klart... vi får samlas o ta en fika.... du marre, karro och maria... plus några till.... åker hem på torsdag antar jag då jag jobbar på fredag =)

2008-11-26 @ 00:50:16
URL: http://absolutintejosse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0