Pluggfredag

Det var länge sen jag skrev nu, men jag har haft fullt upp..

Måndag:
Skola - matte - sannolikhetslära
Det gick väl kanske inte så jättebra.
Biblioteket på eftermiddagen, kunde lämna in en uppsats =)
Fick veta att min cykel är stulen

Tisdag:
Skola - betygshistoria och bedömning
Dötrist
Städade på eftermiddagen

Onsdag:
Skola - elevtextanalys
Rätt jobbig lektion, knepig lärare
Fyllde år, äntligen 20. Mamma och pappa kom hit,
bjöd mig på lunch på stan, handlade mat och åt tårta
hemma hos mig.
Vi hittade min cykel, något vandaliserad, men funtionsduglig
efter lättare reparation. =)
Jag bjöd Marre på middag, uppskattat. =)
Maria och Karro kom och åt tårtrester med mig och Marre.

Torsdag:
Skola - elevtextanalys
Lite bättre lektion, samma knepiga lärare.
Skrev uppsats på biblioteket under eftermiddagen, 5½ sida klart.

Fredag:
Skulle gå till biblioteket för att fortsätta på uppsatsen runt 8-9,
vaknade halv 10...
Nu sitter jag på biblioteket och försöker få ihop uppsatsen till fem sidor.
Sitter just nu med alla böcker som finns på litteraturlistan, i hopp om
att hitta något som kan ge mig något bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0