"Innevecka"

Just nu har jag en innevecka framför mig.
Det känns riktigt tungt faktiskt. Men jag har som inget val..
Sen är jag ju ledig ett tag i utbyte.. Enda fördelen med
ett distansschema.

Jag och Marre ska försöka bli lite nyttigare människor.
Förhoppningsvis tar vi oss inte vatten över huvudet.
Marre har börjat dricka pulver ett tag, och jag har
tagit upp det här med havregrynsfrukost igen, som jag
fyller ut med lite ärtor. Båda två har gått in stenhårt för att
sluta med godis, och jag hoppas verkligen att vi kommer lyckas.

Idag tog vi en promenad också... Helt plötsligt bara.
Vi låg på sängen och vilade efter att jag hade ätit min
laxbit till middag, och mitt huvud dunkade. Så bestämde
vi att frisk luft antagligen skulle hjälpa lika bra mot mitt huvud,
som lite vila skulle göra. Jag tror vi blev ute 1½ timme sammanlagt.

Men jag räknar inte med att vi ska fixa att gå ut så länge varje dag.
Men några dagar i veckan kan vi nog ta oss ut.
Något är bättre än inget =)

Nu ska vi gå och lägga oss, för sömn är också viktigt har jag hört.
Jag har "gjort en pappa" och förberett min frukost också. Så nu är
mina fiberhavregryn och linfrön fint upphällda i en tallrik inför imorgon =)
"Man kan ju missa några sekunder på att något krånglar på morgonen"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0