Ordlek

Jag fördriver tiden med att leta böcker på bibblan
inför hemtentan och lyssnar på nån kass ordlek
på TV som är på i bakgrunden.
Ute regnar det och är tråkigt. =(
Jag saknar det  fina vädret som var i helgen...

Fick en kommentar om att frukt och grönsaker är billigare
än godis om man jämför priset. Så klart det är sant.
Men, man äter ju mer frukt än godis om man tänker på vikten.

Fast idag hittade jag mina frysta favoritgrönsaker med 7
kronors rabatt =)
Det kändes riktigt bra.
Tur att jag cyklade till ica innan det började regna också...

Igår lyckades vi sprätta upp min TV-dosa, så nu kan man
sänka och höja ljudet med TV-dosan i stället för att  gå fram till
TV varje gång när man kollar på film =)
Och dessutom är min dammsugare tydligen lagad, så jag
ska testa den lite senare idag. =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0