Söndagsslapp

Just nu sitter jag hemma och söndagsslappar.
Marre kolla på Dumbo, och jag lyssnar på  ljudet av filmen.
Jag har just skrivit klart min dokumentation, så nu behöver jag
bara fundera på om jag ska vara på bibblan imorgon kl 8
eller om jag ska vara hemma... Kanske borde gå förbi och kolla
upp det sen när vi ska ta en promenad.

Ikväll ska vi på bio i alla fall. Jag tror att vi blir ganska många
dessutom, 6-7 stycken lät det som igår i alla fall =P
Men det är ju kul att vi blir några stycken tycker jag.

Dessutom har jag fått tillbaka pengar från Trygg Hansa
sen jag ramlade i trappen =)
Men i stället så har Linda ramlat i samma trappa =/
Dumtrapp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0