Fullt upp

Jag skulle behöva skriva ihop en uppsats lite hastigt och lustigt just nu.
Men jag har verkligen noll inspiration, och jag har inget annat
skolarbete jag kan göra just nu heller...

Tanken var att jag skulle ha skrivit en massa i helgen, men
i stället så hjälpte jag Linda och Maria att flytta och sen drog
skolan igång och jag har varit rätt så trött.

Imorse slängde jag mig upp ur sängen 5 i 8 vilket ledde
till att jag halkade när jag gick till skolan. Armbågen och handen
fick ta den värsta smällen, så nu ömmar det i både handflata och
armbåge. Hoppas bara på att det inte är något allvarligt.

Ikväll kanske jag ska hjälpa till att städa lite hemma hos Linda
och i helgen hoppas jag på en tripp till Birsta, men jag har inte
någon makt gällande det.

Nu ska jag fixa lite småsaker innan jag glömmer bort det, och sen
ska jag tvinga mig själv att sitta med uppsatsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0