Turen är bortblåst

Det går visst bara skit för mig just nu verkar det som.
Jag är totalt blåslagen =S

I fredags skulle vi åka skridskor, vilket alltid ger små minnesmärken
på knän och sånt där. Fast det var ju riktigt roligt ändå =)

När jag och Marre skulle hem från Linda och Maria i fredags så
halkade jag i en trappa ute och slog ryggen och rumpan och lite annat.
Men mest har jag ont i ryggen. Det ledde till att jag var tvungen att ta en tripp
till Sundsvall och röntga ryggen igår, men inget var trasigt. Däremot gör
det fruktansvärt ont, stundvis vill jag spy för att det gör så ont, och jag
får inte äta nå mycke värktabletter heller....

Så nån uppsats har det ju inte blivit skriven i helgen i alla fall. Det
är ju ett som är säkert.

Det är ju tur att jag lever i alla fall. Och tur att jag har Marre som kunde köra
mig till Sundsvall och tur att vi fick låna Lindas bil.

Dags att vara social igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0