Sista dagen...

...på bibblan!!

Det verkar som att jag är klar med min matteuppsats!!
Jag väntar på att bibblan ska öppna, så jag kan låna en bok
som jag behöver referera till, sedan ska jag skriva ut, läsa igenom
och lämna in.
Om jag bara visste vart jag ska lämna in, men det löser sig =)

Det känns så skönt att jag äntligen är klar och kan få gå på sommarlov
på riktigt.
Till veckan kanske jag åker till Sundsvall igen och blir borta lite
längre än sist, men det är inte bestämt än. Jag är ju fri att hitta på
vad jag vill nu när uppsatsen är klar!

Värmen verkar inte ge vika än i alla fall, men efter helgens
solande och badande så är jag fortfarande lite öm i huden
och får nog ta det lugnt med solen ett tag till.
torsdag-söndag spenderade vi på Sälsten och badade.
På lördagen grillade jag, Marre och Maria fläskfilé ute på Sälsten.
Det blev jättegott och gick kanonbra att grilla där ute =)



Mamma ringde, jag blev avbruten och vips hade bibblan öppnat.
Så nu är uppsatsen utskriven. När jag kommer hem ska jag kopiera
några papper, sen är jag klar för inlämning. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0