Det närmar sig

Jag börjar känna hur det närmar sig slutet på det här nu.
Jag har lämnat in gruppuppgiften jag pratade om, och idag
kommer jag bli klar med del två i refektionsuppgiften, jag har gjort
3/4 av ytterligare en skrivuppgift.

Målet är alltså att få undan allt utom min IKT-uppgift innan skolan är slut.
Men det är bara för att man får lämna in den senare, tror det var
7/6 som var sista dagen, så den ligger längst ner på min lista.
Jag ska skynda mig att bli klar med den här uppgiften nu så jag får
lunch nån går och sedan jag kan kanske sätta mig i solen och plugga
lite inför tentan som kommer.

Jag minns inte ens senast jag var såhär fruktansvärt effektiv.
Det måste ha varit på högstadiet nån gång... =P

För övrigt hörde jag att min käre bror klarade de två teoridelarna
som han gjorde idag, nu är det bara en del kvar tills han har
taxikörkort och därmed även ett jobb. Om jag har förstått det
rätt alltså =P
Det går med andra ord bra för syskonen just nu =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0