Hemtenta

Nu sitter jag här igen med en hemtenta..
Den här gången är den inte lika lätt som förra.
Vi fick den i måndags och jag är inte ens halvklar än.
Jag har gjort 2 av 6 frågor. Det känns inte helt okej.
Men min plan är så klart att hinna en fråga till idag.
Främst för att jag bara har den här boken idag, sen är
den utlånad resten av dagarna, så jag måste verkligen
bli klar med den idag.
Jag blev nyss halvklar med den, så nu är det snart dags
för lunch hos Karro och sen slänga sig framför en dator
igen och fortsätta skriva och fundera.

På schemat står Köpenhamnskonferensen i december.
Informationssidan är på engelska, så jag kan inte påstå
att jag jublar över att få svara på den tentafrågan...
Jag tänkte sätta mig och läsa lite nu tills Maria och Karro kommer
och hämtar mig =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0