Slappardag

Idag har jag haft en riktig slappardag för mig själv.
Sovit ut och bara tagit det lugnt.

Igår åkte ju Marre till Sundsvall, för att idag vara på
sjukhuset och kolla upp sina knän. Tyvärr fick hon inte
särskilt mycket hjälp där. Bara ännu en remiss som
kommer ta minst 6 veckor innan hon får en tid.

I och med att hon är i Sundsvall så är jag själv fram till
fredag då jag också åker dit.

Tanken är att jag ska hinna plugga en del innan jag
åker, så jag hoppas verkligen jag lyckas med det.
Men imorgon ska jag på vårdcentralen, känns som att
jag jämt är sjuk... Men vissa saker går inte att ignorera heller.
När jag är klar på vårdcentralen så har jag tvätt-tid. Men jag kanske
hinner med lite ändå. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0